tirsdag den 12. juni 2012

SELV-POR-TRÆT

Eksamenslæsningen er det eneste, der beskæftiger mig i disse dage, lige fra jeg vågner til jeg går i seng. Men på onsdag kan jeg endelig ånde lettet op og tage hul på en travl, men forhåbentlig forrygende sommer med alt, hvad dertil hører.


Selvom læsningen er tærende, og det er svært at se en ende på det, så er det nu ikke helt dræbende, når det er interessant (det meste af) det, man beskæftiger sig med. Her er min oplæsning af Lone Hørslevs digt "Man kan ikke få en anden til at male sit selvportræt" fra digtsamlingen Lige mig (2007), som er et af de opgivet værker til den kommende eksamen. Jeg finder det meget relevant i forlængelse af skabelsen af denne blog og mit forsøg på at give jer et indblik i min verden - eller bevægelsen Armpit Art's verden - for har jeg kastet mig selv ud på noget dybt vand her?







Ingen kommentarer:

Send en kommentar