søndag den 13. september 2015

Alfabetdrenge


Digt af Nina Hindsgavl ©

Arh..
Blow his whistle, bitch.

Cityboy, jeg vil have en cityboy. Nej ikke nødvendigvis.

Du tror, jeg er noget, du ikke vil have, men måske jeg er det modsatte. Du ved det bare ikke.
Efter du har hørt og forstået mit inderste, er alting måske godt.
Fisse mig her og fisse mig der.
Gider I lade være med at besudle mig med jeres afdankede stereotype fremtidsvisioner?

Hjælp.

I forstår det ikke.
Jeg forstår det.
Kom.
Leg med mig og lad os caminorere væk.
Mod hinanden og med hinanden.

Når tiden er... ting sker, når tiden er. Men hvem er?
Og. Og alt starter med et og. Og
Pletskud. Lige dér ramte jeg pletskud – fordi jeg ramte ved siden af.

Q. Her kunne man skrive qupid, men det staves med C.

Rettidighed - jeg synes, tiden er nu, men måske jeg tager fejl, Jeg vil også gerne være trodsig, så måske det er fint at vente.
Så, så…
Togturspoesi til at putte lige op i røven. Ej, jeg mener faktisk, det jeg siger.
Uden tøven - tilsat en helt masse tøven.
Visse vasse.

We could have everything.

XOXOXOXOXOXO
You.
Z u later.

Æbletærte? Skal jeg bage dig en æbletærte?
Øv.

Åh, for helvede, åbn nu den dør. ………FARVEL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar