søndag den 13. september 2015

To år uden progression

Jeg har lige fundet en gammel note til mig selv fra 2013, som jeg på bekymrende vis finder ret relevant stadigvæk. Øv



20/6-2013:

"Hej sommer og Nordjylland. Du burde være noget for enhver mand. Jeg kravler funderende rundt i hulen igen. I forsøget på at finde den gode zen. Mens jeg brækker mig over barnagtighed og racistiske bemærkninger. Men så er det godt, jeg her kan sidde og grine af deres mangel på forstærkninger. HVOR FANDEN ER DERES DATOMÆRKNINGER?"



Datomærkningen er tilsyneladende stadig gældende og ikke overgået sidste salgsdato, for latterlige bemærkninger er folk ikke løbet tør for endnu. Jeg har ikke behov for at være stolt af mit land, faktisk hader jeg ting, der lugter for meget af nationalisme og patriotisme, det smager så dårligt i min mund, men ligefrem at skulle være flov over mit land, synes jeg faktisk er ret så trættende. Beklager. 

At least open the fucking window, peeps

Ingen kommentarer:

Send en kommentar